Duel Masters
Angel Command
Angel Command to jedna z najsilniejszych ras w DM. Jest bardzo rozpoznawalna. Pierwsza karta pojawiła się w DM-1, np. Urth. Ostatnia pojawił się w DM-30 np. Gabriella. Czyli ta rasa jest ceniona przez wszystkich. W japońskich setach te rasę ulepszono o Alphadios, Lord of Spirits . To ulepszona wersja angielskiego Alcadeis, Lord of Spirits. Moim zdaniem Angel Commandy powinny się znajdować się w deckach mono lub w controlach. Postaram się opisać znaczniejsze karty z tej rasy. Będziemy „jechać” po kolei setami
Urth, Purifying Elemental
To jedna z najlepszych kart tej rasy. Jest niesamowita, gdy zaatakuje na końcu tury jest odblokowany. Są jednak takie karty, które niszczą inne. Ta karta jest w sam raz na Dym śmierci, ale w zganiu z Alc’em jest nie pokonany. Jest podwójnym łamaczem o mocy 6000. Urth jest mniej widywany w deckach DM po ukazaniu się setu 10, gdzie były karty Multi. Są jednak gracze grający tą kartą.
Aeris, Flight Elemental
To jest najtańsza podstawka do alców z tych bardziej znanych kart z Angel Commandów. Jest kartą o mocy 9000, która może atakować odtapowane kreatury z darku. Jednak nie może atakować oppa. Występuje w monosach oraz innych deckach z lightem.
Alcadeias, Lord of Spirits
To najlepsza i najsilniejsza karta z Angel Commandów. Ma tylko 6 man i aż 12500 mocy. Efekt ma fantastyczny, gdy jest BZ opp nie może używać czarów oprócz lightu. Wielkim jego plusem jest na pewno to, że jak zniszczy tarcze i tam będzie potężny Terror Pit (U Bazy będzie HV)pójdzie na grve, bo jest czarem z darku. Karta widnieje najczęściej w monosach z lightu, bo w deckach Multi , nie będziemy mogli rzucać czarów z innych civ.
Syrius, Firmament Elemental.
Wystarczy powiedzieć o tej karcie, że jest blokerem, jest potrójnym łamaczem, a dodatku ma 12000 mocy. To jeden z najpotężniejszych brokerów ze światła. Jedyny jego minus to to, ze kosztuje 11 man i jak zaatakujemy nim to późnie nie będziemy mogli nim zablokowac. Mało kto nim chce grać, bo jednak wymaga 11 man. Teraz to wszyscy kończy grę w 8 tur lub w więcej lub w mniej.
Elixia, Pureblade Elemental
To jest dobra karta. Ma tylko 1000, a aż 6 man. Wydaje się słaba, a tu karta do decków Multi. Dostaję 3000 mocy za kazdą civ w manie. Jak ma 6000 jest podwójnym łamaczem, a jak ma 15000 jest potrójnym łamaczem. Jedyną jego wadą jest chyba to, że może mieć max 15000 mocy, bo jest tylko 5 civ w DM. Najlepiej go stosować w deckach ze wszystkimi civ, ale można tez w deckach z 3 civ lub 4. Tą kartę rzadko się widuje monosach i w innych deckach.
Valkyer, Starstorm Elemental
To jeden z mocniejszych brokerów światła. Nie może atakować oppa, ale inne kreatury może. Używany w monosach. Można go znaleźć również w deckach z lightem.
Kilstine, Nebula Elemental
Ta karta to wave striker, jego efekt uaktywnia się w tedy, gdy są jeszcze dwa lub więcej WS w BZ. Jego efekt jest najlepszy z WS. Wszystkie stwory z BZ stają się blokerami i podwójnymi łamaczami. Jego minusem jest to, że musi być w decku z Wave Strikerami.
Alphadios, Lord of Spirits
To najlepsza karta z lightu i z Angel Commandów z Setów DM1- DM30. Jest ulepszona wersja Alcadeiasa. Mama aż 10 man i 15500 mocy. Efekt polega na tym, że opp nie może rzucać czarów oprócz lightu (efekt Alcadeisa)i nie może wzywać stworów oprócz lightu (nowy efekt). Jak ktoś nie ma w decku lightu to praktycznie przegrał. Minusem może być to, że wymaga 10 man , a opp może ns wcześniej „opykać”. Dobry może być w połączeniu z naturą, ponieważ szybciej można będzie go wezwać. Tak to używany w monosach i czasami w Multi.
Deck na Angel Commnadach
4x Holy Awe
2x Alcadeias, Lord of Spirits
2x Urth, Purifying Elemental
4x Aeris, Flight Elemental
4x Valkyer, Starstorm Elemental
3x Syrius, Firmament Elemental.
2x Alphadios, Lord of Spirits
3x Kolon, the Oracle
3x Mist Rias, Sonic Guardain
3x Syforce, Aurora Elemental
4x La Ura Giga, Sky guardian
3x Ultimus, Spirit of Divine Law
3x Yurius, Spirit of Thunder
Total: ok. 40
Nie mogłem kart znaleźć do tego decku
Mam nadzieję, że jest dobrze.:]
Offline