Duel Masters
Pojedynek nie na żarty!!!!!!!!
Zacznamy
RULES US
Name: Ballom, Master of Death
Cost: 8
Race: Demon Command
Civilization: Darkness
Type: Evolution
Rules Text:
Evolution-Put on one of your Demon Commands.
When you put this creature into the battle zone, destroy all creatures except darkness creatures.
Double breaker (This creature breaks 2 shields.)
Flavor Text:
You see a world. I see a graveyard-to-be.
Power: 12000
Mana Number: 1
Artist: Ittoku
Rarity: S
Collector Number: S3
Set: Shadowclash of Blinding Night
RULES PL
Imię: Ballom, Mistrz Śmierci
Koszt: 8
Rasa: Rozkazujący Demon
Cywilizacja: Ciemność
Typ: Kreatura Ewolucyjna
Tekst zasad:
Ewolucja- Połóż na dowolnym Rozkazującym Demonie
Kiedy ta kreatura wchodzi w pole bitwy, niszczy wszystkie stwory z pola bitwy, oprócz kreatur z ciemności
Podwójny łamacz (Ta kreatura łamie 2 tarcze.)
Moc: 12000
Numer Mana: 1
Artysta: Ittoku
Rzadkość: Super rzadka
Numer kolekcjonerski: S3
Set: Shadowclash of Blinding Night
Ballom jest potężną kartą cywilizacji ciemności. Patrząc na staty w porównaniu z np. Abzo Dolbą jest słabszy, ale jak spojrzymy na efekt wszystko się zmieni. Jego moc jest po prostu świetna. Jak ktoś gra większością darkiem to opyka każdego gracza. Oczywiście jeśli opp nie ma ciemności w decku. Jeżeli ma to wtedy zginie przeciwnikowi mniej stworów. Ballom nie nadaje się do talii, gdzie jest mało stworów z darka, a dużo z innych civ. Coraz mniej widujemy talie z Ballomem, ponieważ jak wyszedł 10 set DM. Tam były karty Multi. Było więcej talii multi i mniej się już grało monosami . Ten demon najbardziej pasuję do talii mono.:]
RULES US
Name: Alcadeias, Lord of Spirits
Cost: 6
Race: Angel Command
Civilization: Light
Type: Evolution
Rules Text:
Evolution-Put on one of your Angel Commands.
Double breaker (This creature breaks 2 shields.)
Players can't cast spells other than light spells.
Flavor Text:
We have watched and we have waited. Now we act.
Power: 12500
Mana Number: 1
Artist: Seki
Rarity: V
Collector Number: 1
Set: Shadowclash of Blinding Night
RULES PL
Imię: Alcadeias, władca duchów
Koszt: 6
Rasa: Rozkazujący Anioł
Cywilizacja: Światło
Typ: Kreatura Ewolucyjna
Tekst zasad:
Ewolucja- Połóż na dowolnym Rozkazującym Aniele
Podwójny łamacz (Ta kreatura łamie 2 tarcze.)
Gracze nie mogą używać czarów oprócz światła
Moc: 12500
Numer Mana: 1
Artysta: Seki
Rzadkość: Bardzo rzadka
Numer kolekcjonerski: 1
Set: Shadowclash of Blinding Night
Alcadeias to jedna z najpotężniejszych kart ze światła. Patrząc już na staty widzimy wielkość tego stwora. Jak spojrzymy na efekt to jeszcze bardziej nas olśni. Nie można używać żadnych czarów oprócz spellów z lightu. Zaletą Alca jest to że nikt go nie zniszczy czarem np. Terror Pitem, ale Ballom go pokona z łatwością. Stosujemy go w deckach szczególnie opartych na nim lub w mono lightcie.
Jednym slowem ten Anioł jest na prawdę potężny.
PODSUMUJMY
STATY;
Alc 6/12500
Ballom 8/12000
No tu wygrywa alc, ponieważ szybciej możemy go wezwać. Moc mają podobną do siebie choć alc jest silniejszy.
EFEKT
Tutaj górą jest jednak Ballom jego efekt zniszczy każdą kartę z poza darku np. smoka biliona stopni, a alc jedynie nie można rzucać czarów oprócz lightu.
Mim zdaniem lepszy jest Ballom, który może pokonać alca. Rzadkości Balloma trudniej zdobyć, ale tą kartę chce każdy gracz DM. Nawet jeśli nią nie będzie grał.
Z mojej strony tyle.:]
Offline
Ja jestem za Alcadeiasem.
Ja nie lubie bawić się w drogie evo z super efetem.Ale tu trzeba się chwilkę zastanowić.Co z tego że ja na pole wyłoże Balloma i styram pole oppa??Zaatakujemy tarczke a tam PIT(u Bazy będzie Hv i mu nie pomoże ) albo inna osłona i po zabawie.
Alc nam daje spore możliwości.Fajne podstawki,dobre staty-lepsze od Balloma.Efekt fajny.Przynajmniej kontrolujemy pole przeciwnika,zazwyczaj ma ograniczone ruchy a osłonki go raczej nie ratują chyba że HA ale to nam większych szkód nie zrobi
Offline
Administrator
ALCADEIAS
Czemu?
Ponieważ ma lepszą rasę od Ballom'a, efekt, staty i ładniejszy obrazek (dla mnie) ;D
Dlatego stawiam na Alc'a
Offline
czemu ma lepsza rasę
Offline
ale co z tego jeśli wprowadzisz alca w 6 turze, mamy jeszcze blockery i można zablokować jego ataki na tarcze i nic ci z tego nie przyjdzie oprócz tego że przeciwnik nie zdejmie ci go np. TP, a jeśli w 7 lub 8 turze zostanie wprowadzony ballom to może zczyścić ci całe pole i mamy nawet dobre OTK . To tyle . xD
Offline
Ja także wolę Balloma, ale powiem tak: wygra ten, kto zostanie później wezwany. Jednak dużo aniołów ma efekt stały, a wiele demonów warto wzywać np. dla efektu - Gajirabute - rozwala tarczę - potem możemy go bez żalu użyć na Balloma. Jest też Daidalos, którego możemy ewoluować i nie tracić stwora przy ataku... Poza tym, możemy np. wezwać naszego demonka, co jak ginie rozwala pole. Ale przeciwnik nas wykiwał, zaczyna masowo cofać sobie stwory. To se go ewoluujemy i mamy po sprawie. A chyba nie ma anioła, co coś daje wzywając go
Offline