Duel Masters
1.Reguł gry Duel Masters nie są trudne. Celem gry jest zniszczenie przeciwnikowi wszystkich 5 tarcz i zaatakowanie go bezpośrednio aby zakończyć i wygrać grę. Aby móc grać w DM musisz mieć minimum 40 kart w tym maxymalnia 4 kopie jednej karty (nazywamy to talią) . Początek pojedynku:
a) Potasuj swój Deck
b) Uataw 5 kart z wierzchu talii i ustaw je w poziomie przed sobą. To są twoje tarcze.
c) Dobierz 5 kart z góry talii. Możesz na nie patrzeć. To jest Twoja "ręka"!
2. Zacznijmy pojedynek:
a) Co ruch możesz dobrać 1 kartę z wierzchu swojej talii.
b) Na manę możemy położyć jedną kartę kartę na turę, kładząc ją "do góry nogami" . Im więcej masz many tym droższe możesz wezwać stwory. Koszt stworów i czarów pokazany jest w lewym górnym rogu karty.
c) Kiedy masz wystarczającą ilość many możesz wezwać stwora, ale żeby go wezwać musisz pamiętać o tym że wzywając kartę ognia musisz mieć kartę tej cywilizacji na manie. Potworem nie możemy odrazu atakować, chyba że jest speed atackerem lub stworem evolucyjnym). Cierpi on na chorobę "wezwania" muimy odczekać jedną turę żeby nim zaatakować. Rzucanie zaklęć wygląda tak samo jak wezwanie stwora, efekt zaklęcia działa zaraz po jego rzuceniu.
3. Atakujemy.
a) Zatapuj stwora (przekręć w bok), aby zaatakować. Możemy atakować jedną tarczę, dwie tarcze jeśli stwór jest (Double Breaker) lub trzy tarcze jeśli stwór jest (Triple Breaker) . Stwory mogą atakować też stwory, ale tylko zatapowane. Twój potwór nie może atakować Many (dla ścisłości). Gdy przeciwnik nie ma tarcz przprowadzamy ostateczny atak i wygrywamy . ;]
b) Tarcze, które zostają zniszczone wracają do naszej ręki. Jeśli to jest Osłona Tarczy (Shield Trigger) możemy użyć tej karty bez kosztu i bez względu na kolor many.
To są podstawowe reguły tej karcianki. Jeśli macie jakieś pytania piszcie w tym temacie.;] Ja i inni chętnie pomożemy.
Dopowiem jeszcze, że:
U- woda
R- ogień
G- natura
B- ciemność
Y- światło
Rodzaje poszczególnych decków:
Control- deck liczący sporo kart, bo nawet 50- 60, który ma na celu kontrolowanie przeciwnika
Rush- szybki deck, który zawiera małą liczbę kart o maksymalnym koszcie 4 man
Aggro- strategia tak jak w rash'u opiera się na szybkim ataku jednak tu mogą występować karty o koszcie do 8 man.
Oczywiście strategie można łączyć, np. Aggro- Control i wtedy naszym zadaniem jest kontrola przeciwnika jak i szybki atak.
Offline
cieszę się, że komuś to się przydało . ;] i witamy w gronie użytkowników tego forum . ;] polecajcie nasze forum wszystkim żeby stało się popularne i często odwiedzane .
Może wcześniej nie wspomniałem, ale może nie wiecie co oznaczają literki, a więc:
R to ogień
U to woda
B to ciemność
G to natura
Y to światło
Jeśli macie jakieś pytania, spokojnie je zadawajcie .
Offline
tak np. RUG to talia ognia, wody i natury . ;d
Offline
można ich wykonać tyle ile chcesz czyli tak na początek dobierasz jedną kartę potem możesz ale nie musisz wyzwalasz manę następnie możesz rzucić tyle spelli i wezwać stworów ile masz many i możesz atakować każdym stworem jeśli to możliwe. jesli mas man to możesz rzucić 1 czar za 2 many i wezwać np. stwora o koszcie 1 many i stwora o koszcie 2 man . ;]
Offline
Administrator
Trochę te reguły tak jak bym czytał zasady gry jeszcze z ''Kaczora Donalda'' ;P
Powiedz tak szczerze przepisałeś je ???
Czy przeczytałeś i starałeś się napisać coś własnymi słowami? ;]
Offline
czemu U to woda???
Zawsze mnie to pytanie denerwowało
Offline
Administrator
To może czas zamienić na ''W''? xDD
Offline