Duel Masters
Mongrel Man | 8% - 1 | |||||
Mist Rias | 91% - 11 | |||||
Remis | 0% - 0 | |||||
|
Name: Mist Rias, Sonic Guardian
Type: Creature
Race: Guardian
Civilization: Light
Cost: 5
Rules Text: Whenever another creature is put into the battle zone, you may draw a card.
Power: 2000
Mana Number: 1
Set: Shadowclash of Blinding Night
Name: Mongrel Man
Type: Creature
Race: Hedrian
Civilization: Darkness
Cost: 5
Rules Text: Whenever another creature is destroyed you may draw a card.
Power: 2000
Mana Number: 1
Set: Shadowclash of Blinding Night
Rarity: Uncommon
Dzisiaj przeciwko sobie stanęły dwie karty: Ciemność (Mongrel Man) vs Light (Mist Rias, Sonic Guardian). Jest to pojedynek jednych z najlepszych kart drawujących DM. Zacznijmy od Statów kart. Oba stwory mają identyczny koszt jak i moc 5/2000. Większośc może pomyśleć.- Co to za stwory z tak słabymi statami? To jest raczej pytanie retoryczne, gdyż każdy wie, że karty z takimi statami muszą kryć za sobą jakiś wielki efekt, który da nam sporą przewagę nad przeciwnikiem. Zacznijmy od Mist Rias. Dzięki niemu będziemy mogli dobrać kartę za każdego wezwanego stwora. Genialne rozwiązanie, gdyż każdy gracz musi wzywać kreatury, aby niszczyć tarcze. Pozwoli nam to powiększyć ilość kart w ręku, dzięki czemu możemy liczyć na podejście oczekiwanego stwora lub czaru. Przejdźmy do efektu Mongrel Man'a. Dzięki niemu także możemy dobrać kartę, ale za każdego zniszczonego stwora. Czego innego mogliśmy się spodziewać po cywilizacji ciemności związanej z niszczeniem kreatur. Zdolność jest trochę gorsza niż u drugiej opisywanej karty, ale Mongrel Man może świetnie się sprawdzić z kartami ognia np. Searing Wave czy Apocalypse Vise. Dobrze współpracuje z Terror Pitem lub Invicible Abyss (trochę gorzej z kosztem xD). Czyli możemy powiedzieć, że Mongrel Man dobrze "działa" z Mass Removalami. Przyszedł czas na rasy. Bezsprzecznie góruje tutaj Mist Rias ze swoją rasą Guardian. Jest ona bardzo popularna i silna, gdyż może zostać "dopetrovana". Znajdziemy w niej takie karty jak: Bluum Erkis, Flare Guardian czy Pala Olesis, Morning Guardian. W przypadku Mongrel Mana rasa jest trochę gorsza. Jest on Hedrianem. W tej rasie możemy znaleźć takie karty jak: Locomotiver czy Propeller Mutant. Obie kreatury występują w tym samym zestawie,a mianowicie DM-04. Obie maja taką samą rzadkośc, Uncommon, czyli łatwo na nie trafić w 60 kartowym secie. Dla mnie zwycięzcą jest Mist Rias. Co wy o tym sądzicie ?
Offline
Administrator
Moim zdaniem lepszy jest miast rias
ma dobrą i znaną rasę
porównując efekty są takie same ale u mist za każdego wezwanego stwora możemy dobrać karte a u mongrela za każdego który pójdzie na grave
przy mongrelu można długo na to czekać a przy efekcie guardiana każdy gracz wzywa stwory wiec z łatwością odbierzemy karty .:]
Offline
Stały Gracz
Od razu widać przewage Mista.Choć mała moc a dużo robi.Super rasa i do tego pod evo pasuje super.Podpakowany mist jest trudny do zciągniącia
Mongrel nie jest zły.Do spremasa w sam raz.Japońce wymyśliły coś nowego taki Mongrel tylko staty 5/5000.Bajer
Offline
Administrator
Osobiście wolę Mist'a. Znajdziemy go w każdym Deck'u z Light'em. Mongrel też jest fajnym Draw'ującym stworkiem ale ma trochę gorszy dalszy efekt tego Draw'owana niż Mist. Dlatego mój głos oddaję dla Mista
Offline
Użytkownik
Proste porównanie:
Co jest lepsze, Aqua Hulcus czy Celtibos? Analogicznie tutaj... głos na Mista.
Offline
Nowy Użytkownik
Mist jest lepszy tylko nie lubię światła ale nie oceniamy czy się coś lubi czy nie tylko co ma lepszy efekt . Oczywiście, że Mist
Ostatnio edytowany przez Orlik (2009-02-18 22:17:53)
Offline
Stały Gracz
Mist.częściej wystawiamy kreatury a rzadziej gina .duza przewaga
Offline
Użytkownik
mist rias, wystarcza ze wezwiemy 3 stwory i juz trzy karty, a jak przeciwnik to zrobi to dostaje my kolejne karty!!!
Offline