Duel Masters
Locomotiver | 42% - 6 | |||||
Cranium Clamp | 42% - 6 | |||||
Remis | 14% - 2 | |||||
|
Name: Cranium Clamp
Cost: 4
Civilization: Darkness
Type: Spell
Rules Text:
Twój przeciwnik wybiera i wywala sobie dwie karty z ręki.
Flavor Text:
"Hold still! This is the only headache remedy I know. I promise, soon you won't be able to feel your head at all!"
Mana Number: 1
Artist: Akifumi Yamamoto
Rarity: R
Collector Number: 27
Set: Epic Dragons of Hyperchaos
Name: Locomotiver
Cost: 4
Race: Hedrian
Civilization: Darkness
Type: Creature
Rules Text:Osłona tarczy.
Kiedy wchodzi w strefę bitwy, przeciwnik niszczy sobie losową kartę z ręki.
Flavor Text:
If you think that's scary, you should see the caboose.
Power: 1000
Mana Number: 1
Artist: Atsushi Kawasaki
Rarity: U
Collector Number: 32
Set: Shadowclash of Blinding Night
Dzisiaj pojedynek stoczą jedne z najlepszych kart discardujących, bez których nie powstanie żadna Controlka z cywilizacją "mroku". Będziemy opisywać te dwie karty od góry. Zaczynamy od kosztu i mocy u Locomotivera. Cranium Clamp jest czarem to znaczy, że rzucimy go raz i zaraz go stracimy, co innego zobaczymu u drugiej karty. Jest ona kreaturą o statach 4/1000. Nie są one dobre, ale efekt to na pewno nadrobi. Teraz do niego przechodzimy. Cranium Clamp discarduje dwie karty przeciwnikowi, które on sam sobie wybiera. Jest to dobre rozwiązanie jeśli ma on tylko te dwie pechowe karty na ręku. Jednak, kiedy opp posiada w ręku 5 czy więcej kart, efekt nie jest przydatny, gdyż może on sobie odesłać na cmentarzysko słabsze kreatury czy czary. U Locomotivera sprawa wygląda trochę lepiej, gdyż discarduje on jedną kartę opp'a, ale za to my ją wybieramy. Co oznacza, że możemy wybrać przeciwnikowi Bluum'a i szczęśliwie go pożegnać. Na dodatek nasz stwór jest ST, czyli możemy nim zagrać za darmo, bz płacenia many, a na dodatek zaatakujemy nim w tej samej turze. Teraz krótko omówię sety, w których możemy znaleźć te karty wraz z ich rzadkością. Cranium Clamp możemy zaleźć w DM-08. Jest to całkiem ciekawy set, w którym znajduje się wiele ciekawych smoków. Zestaw liczy 60 kart, bardzo dobrze, gdyż mamy większą szansę trafienia na poszukiwaną kartę. Cranium Clamp jest Rzadki. Niełatwo na niego natrafić, ale w 60 kartowym secie nie powinno to sprawiać dużego problemu. Teraz Locomotiver. Możemy go znaleźć w DM-04. Jest to niezbyt dobry set, ale możemy tam znaleźć kilka ciekawych kart takich jak opisywana przeze mnie karta czu Aqua Guard. Zestaw także liczy 60 kart, ale łatwiej natrafimy na LOcomotivera, gdyż jest on niepospolity. Ogłaszam werdykt: dla mnie zwycięzcą okazał się Locomotiver. Teraz wy wypowiedzcie się na temat tych dwóch jakże popularnych i mocnych kart.
Offline
Administrator
Ja daje remis, bo obie karty są świetne
Clamp dobry discard ,, magia i nie shield trigger, ale dobry na oppa jak ma mało kart
loco jest świetny shiled trigger i discrad 1 karty(clamp discaarduje 2) ale jest jednak stworem
dla jest to trudna decyzja kto ma wygrać wiec dam remis.:}
Offline
Administrator
Ja stawiam na CRANIUM CLAMP'A, ponieważ wolę w 4 turze rzucić Clamp'a niż Locomotiver'a
Locomotiver też jest dobry jeśli na początku gry nie mamy Clamp'a i w późniejszej fazie gry jak Opp ma mało kart na ręce Ale mój głos tak jak już mówiłem to Cranium Clamp!
Offline
Stały Gracz
Cranium Clamp.Wole zlikwidować oppowi szybko dwie karty z łapy niż jedną,to co z tego że on sobie wybiera.Zazwyczaj w mojej 4turze oppa ma 2 lub 3 karty na ręku.Takie loco raczej pod ST nie służy bo w niczym cie nie uratuje z opresji przegranej
Offline
Stały Gracz
fiuczer napisał:
Cranium Clamp.Wole zlikwidować oppowi szybko dwie karty z łapy niż jedną,to co z tego że on sobie wybiera.Zazwyczaj w mojej 4turze oppa ma 2 lub 3 karty na ręku.Takie loco raczej pod ST nie służy bo w niczym cie nie uratuje z opresji przegranej
Jesteś pewien? Sytuacja taka: opp wezwał Bombusia w chwili gdy masz 4 tarcze i nie ma innych kritów w polu. Na łapie trzyma Magnusa albo innego SA do wezwania w dodatkowej turze. Co Ci się wtedy bardziej przyda? :> Terror Pit
Jeśli chodzi o staty obu kart, efekt Locomotovera to tak jakby połowa efektu Clampa. Czyli za ten efekt należałoby zapłacić 2 many. 1 mana za power i 1 za ST. Czyli statystyka nam wychodzi na neutralny.
Zastanówmy się jeszcze nad takimi możliwościami jak Ice Vapor, czy stary Alcadias u oppa Ja osobiście wolę krity z efekrami niż spelle, ale to kwestia gustu.
Stawiam na Loco
(poza tym obrazek ma fajniejszy )
Offline
Stały Gracz
Mimi-chan napisał:
Jesteś pewien? Sytuacja taka: opp wezwał Bombusia w chwili gdy masz 4 tarcze i nie ma innych kritów w polu. Na łapie trzyma Magnusa albo innego SA do wezwania w dodatkowej turze. Co Ci się wtedy bardziej przyda? :>
(poza tym obrazek ma fajniejszy )
A CO PIERNIK DO WIATRAKA.Jeżeli opp wezwał bombusia przecież on ma dwie tury,a ja w tym czasie nie moge nic zrobić.A po tej dodatkowej turze jeżeli opp nie wygra to przegrywa.Więc to co napisałać jest straszliwą głupotą
Oj mimi chyba się na kartach nie zna albo nie obeznała wszystkich zasad
A co do brazka to mnie to nie interesuje,bo ja patrze na staty i na efekt.OBRAZKIEM NIE WYGRASZ POJEDYNKU!!!
Offline
Stały Gracz
fiuczer napisał:
Mimi-chan napisał:
Jesteś pewien? Sytuacja taka: opp wezwał Bombusia w chwili gdy masz 4 tarcze i nie ma innych kritów w polu. Na łapie trzyma Magnusa albo innego SA do wezwania w dodatkowej turze. Co Ci się wtedy bardziej przyda? :>
(poza tym obrazek ma fajniejszy )A CO PIERNIK DO WIATRAKA.Jeżeli opp wezwał bombusia przecież on ma dwie tury,a ja w tym czasie nie moge nic zrobić.A po tej dodatkowej turze jeżeli opp nie wygra to przegrywa.Więc to co napisałać jest straszliwą głupotą
Oj mimi chyba się na kartach nie zna albo nie obeznała wszystkich zasad
A co do brazka to mnie to nie interesuje,bo ja patrze na staty i na efekt.OBRAZKIEM NIE WYGRASZ POJEDYNKU!!!
Jeśli w pierwszej z tych tur zaatakuje Bombusiem, licząc, że w następnej wezwie Magnusa, a pod jedną z naszych tarcz będzie Loco, który przecież jest ST, Magnus zniknie mu z łapki i tym samym przegrał, chyba że z top-decku dojdzie mu jeszcze jeden SA
łatwe proste i logiczne
Nie wygrasz, nie wygrasz :F Wam tylko wygrana we łbie. A żeby się dobrze bawić? x_X
Offline
Administrator
A jeśli Opp nie będzie miał nic na ręce (czyli będzie na Top-Deck'u), i będzie wierzył w moc swojej tali, tak jak Shobu? xDD
A CO PIERNIK DO WIATRAKA
TO, ŻE WIATRAK SIE SPIERNICZY ? :E
Offline
Stały Gracz
A jeśli Opp nie będzie miał nic na ręce (czyli będzie na Top-Deck'u), i będzie wierzył w moc swojej tali, tak jak Shobu? xDD
A to już inna sprawa, trzeba zagrać ocalałymi, chyba, że jesteśmy przy początkowych odcinkach, to starczy mono dark
Offline
Moderator
No jasne, że Clapmuś najlepszy discard dostępny w polsce ! Jedyne co może się z nim równać to Cloned Nightmare, ale za pierwszym razem jak się go rzuci trade wynosi 1:1 a na dodatek on jest jedynie do 40-kartowy deck ;d Więc było trzeba zrobić Cloned VS Clamp :3
Offline